کارخانه صندل/خرید جدیدترین صندل زنانه 1402

فروش بهترین مدل های صندل زنانه در تهران، فروش شیک ترین مدل های صندل دخترانه در مشهد، فروش انواع صندل زنانه و مردانه خرید بهترین برند صندل های زنانه خرید با کیفیت ترین صندل های مردانه

صندل زنانه اسپرت

صندل زنانه اسپرت از جمله، انواع کفش و صندل هایی است که مناسب فصول بهار و تابستان و برای همه سلیقه ها تولید شده، و بسیار مناسب می باشد صندل کفشی رو باز، راحت، نرم و سبک و بسیار شیک می باشد و این ویژگی ها باعث شده از پرطرفدارترین کفش و صندل های فصل تابستان باشد.

از جمله کفش هایی که به پا ظاهری زیبا و جذاب می دهد، صندل زنانه پاشنه بلند است. که بیشتر افراد جوان نمونه ای از آن را در کمد هایشان دارند و از آنجایی که هر روز سبک های جدید تری به بازار می آید. انواع زیادی از این نوع کفش ها با اندازه های مختلفی که در پاشنه کفش وجود دارد تولید شده اند و انتخاب را برای افراد راحت تر کرده است. البته این مدل به علت داشتن پاشنه برای پیاده روی مناسب نیست.

برای خرید یک صندل عالی و کاربردی باید به نکاتی مهم توجه کنیم که از جمله این نکات می توان توجه به راحتی صندل زنانه و یا دخترانه اشاره کرد چرا که به گفته محققان و پزشکان پا قلب دوم هر انسانی می باشد پس اهمیت راحتی آن دو چندان می شود که شما باید در خرید صندل تابستانی خود به این دقت کنید

صندل زنانه رکابدار

 

صندل زنانه رکابدار جدید

پوشیدن صندل جلو باز، چون هوا را وارد کفش و یا صندل می کند باعث خنک ماندن پا می شود. این نمونه صندل های  تابستانی مناسب فصل تابستان است.

با شروع این فصل از نمونه کفش و صندل هایی است که فروش بالایی دارد. این محصول، همان قدر که برای خانم ها ضروری است برای آقایان نیز استفاده از آن برای فصل گرما لازم است. ولی تنوع در رنگ و مدل در صندل برای خانم ها بیشتر از آقایان است.

و بسیار کاربردی و زیبا می باشد.

صندل زنانه رکابدار جدید

صندل زنانه جلو بسته

در تولید صندل های زنانه و مردانه و دخترانه تنوع زیادی وجود دارد. که نمونه ای از این صندل ها جلو بسته هستند. و تنوع در رنگ و مدل این مزیت را فراهم کرده اند که بتوانیم آن را با انواع لباس ها ست کنیم.

از ویژگی های صندل های زنانه جلو بسته سبک و شیک بودن آن است که طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده و برای مهمانی ها و پیاده روی مناسب می باشند.

این مدل کفش ها برای همه سنین مردانه  به صورت ماشینی و هم به صورت دست دوز شده تولید می شود.

صندل زنانه جلو بسته

مشخصات بهترین صندل زنانه شیک

همانطور که می دانید صندل های زنانه شیک بسیار متنوع هستند .و تنوع آن از جنس رویه تا نوع پاشنه که می تواند تخت و پاشنه بلند باشد. تا رنگ آن که می تواند رنگ های متنوعی داشته باشد.

صندل زنانه نیز همانند کفش های زنانه  است. اما با این تفاوت که رویه آن باز است تا هوا بتواند. بیشتر جریان پیدا کند و برای فصول گرم سال بسیار مناسب است.

از مشخصات بهترین صندل در درجه اول جنس رویه آن است. که بهتر است از چرم طبیعی، جیر باشد اما رویه که از جنس کناف است نیز مناسب است.

همچنین بهتر این است. که کاملا تخت نباشد و حداقل سه سانتی متر پاشنه داشته باشد. و همچنین پاشنه آن بیشتر از پنج سانتی متر نباشد .تا به کمر و زانو فشار وارد نشود.

از دیگر موارد مهم هنگام انتخاب انواع صندل این است. که به گونه ای طراحی شده باشد. که حتما پشت آن بسته باشد و همچنین مچ پا را نیز در بر بگیرد .تا از پیچ خوردن مچ پا جلوگیری شود.

مشخصات بهترین صندل زنانه شیک

فروش عمده صندل زنانه شیک

برای خرید یک صندل زنانه شیک عالی و کاربردی باید به نکات مهمی توجه کنیم. که از جمله این نکات می توان توجه به راحتی کفش زنانه و دخترانه اشاره کرد. چرا که به گفت محققان و پزشکان پا قلب دوم هر انسانی می باشد پس اهمیت راحتی صندل دو چندان می شود. که شما باید در خرید کفش زنانه تابستانی خود به این دقت کنید که صندل مورد نظر از لحاظ راحتی و آزاد بودن پا در آن کاملا مناسب باشد و بعد صندل مورد نظر را خریداری کنید.

نکته بعدی و مهمی که باید در خرید آن توجه کنید این است که بند رویی صندل از جنس مرغوب و با دوامی تهیه شد باشد. که در هنگام پیاده روی و راه رفتن شما به سرعت پاره نشود و نرم و راحت نیز باشد.

از جمله دیگر نکاتی که در تولید  این محصولات در آن توجه می شود زیره مقاوم و نرم  می باشد. که همین امر باعث شد در بین رقبای خود پیشی بگبرد. اگر شما نیز به سلامت پای خود اهمیت می دهید و یا پا درد دارید می توانید از صندل هایی با زیره های طبی خریداری کنید و استفاده کنید تا در حفظ سلامت پای شما و همچنین راحت گام برداشتن در هنگام پیاده روی به شما کمک شایانی کند.

فروش عمده صندل زنانه شیک

تولیدی صندل در قم

کارخانه های صندل در قم در بیشتر موارد از زیره پیو بهره می گیرد. تا صندل زنانه و مردانه با کیفیت را با وزن مطلوبی تولید کند اما اکثر زیره های استفاده شد  توسط تولیدی دمپایی صندل در مشهد از جنس پی وی سی یا پلیمر است تا به کاهش قیمت دمپایی ها منجر شود.

تولیدی صندل زنانه در قم میتواند تولیدی انواع صندل زنانه مردانه یا بچه گانه و دخترانه هم باشد و صندل ست مادر و دختر را تولید و  عرضه کند که البته تعداد این نوع تولیدی دمپایی زنانه بسیار اندک است.

خرید صندل زنانه ارزان وعمده می تواند در هر بازار عمده فروشی حوزه کفش وجود داشته باشد. و از انواع بسیاری برخوردار است که به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد.

  • کفش روفرشی مجلسی زنانه
  • صندل زنانه مجلسی
  • دمپایی روفرشی زنانه
  • صندل زنانه خارجی

تولیدی صندل در قم

خرید صندل طبی با ارزانترین قیمت در تهران

افرادی که اقدام به خرید صندل طبی می کنند. انتظار دارند با استفاده از این محصول بسیاری از مشکلات موجود در پاهای آنها برطرف شود. و افزون بر این در حین پیاده روی و راه رفتن نیز هیچگونه خستگی را احساس نکنند. با توجه به این موضوع باید بدانید که خرید عمده صندل طبی کمی حساس تر از سایر صندل های دیگر می باشد.

افراد در خرید عمده انواع صندل های طبی زنانه و مردانه باید بدانند که قسمت های جلویی صندل های طبی لازم است. کمی بزرگ تر از سایر صندل های معمولی دیگر باشد. این امر موجب شد انگشتان پا به راحتی درون صندل جابجا شود و در این قسمت عارضه ای به وجود نیاید.

جنس قسمت های رویی و زیرین صندل های طبی اهمیت زیادی دارد.‌ این بخش های صندل باید انعطاف پذیری زیادی داشته باشند. و سفت نباشد. به وجود پاشنه ضربه گیر درون صندل توجه کنید. وجود این پاشنه تمام ضرباتی که در حین راه رفتن به پاهای فرد وارد شد به خود جذب می نماید و از ایجاد فشارهای بسیار زیاد بر زانو و پاهای فرد جلوگیری به عمل می آورد.

حتما هنگام خرید در نظر داشته باشید که عدم امکان تبادل هوا درون صندل موجب عرق کردن پا می شود. و خطر بیماری های قارچی درون پا را افزایش می دهد. برای جلوگیری از این امر، جنسی از صندل های طبی را به صورت عمده خریداری کنید که از سطح آن امکان گردش هوا به سادگی فراهم باشد. قبل از انتخاب و خرید صندل طبی و یا کفش های طبی به صورت عمده از راحتی آن نیز اطمینان حاصل پیدا کنید.

کفش طبی

قیمت صندل زنانه در تولیدی قم

در خرید صندل های زنانهاز تولیدی باید این مزایا را مد نظر قرار دهیم. راحتی بیشتر صندل: کفش  و صندل های فصل گرم معمولا سبکتر، راحت تر و بخش های باز هستند. که خنک کننده برای پوست حتی در روزهای گرم بهار و تابستان را فراهم می کنند.

جلوگیری از اسیب پوست از گرما: به وضوح، حرارت بیش از حد و عرق بیش از حد می تواند. باعث مشکلات پوستی شود. کفش‌ و صندل های تابستانی به دلیل جریان هوای مناسب از این مشکل اجتناب می‌کنند.

قیمت صندل زنانه در تولیدی قم

صندل زنانه تابستانی شیک در تهران

تابستان وقتی از راه می رسد، نگران گرمایی که در پاهایمان درزمان پیاده روی ایجاد می شود هستیم. چون وقتی پا گرم شود این گرما به تمام بدن می رسد و فرد را بی حال و خسته می کند.

بنابراین پوشیدن صندل جلو باز، چون هوا وارد کفش می کند. باعث خنک ماندن پا می شود این نمونه صندل  تابستانی مناسب فصل تابستان است.

با شروع این فصل از نمونه کفش هایی است که فروش بالایی دارد. صندل تابستانی همان قدر که برای خانم ها ضروری است برای آقایان نیز استفاده از آن برای فصل گرما لازم است ولی تنوع در رنگ و مدل برای خانم ها بیشتر از آقایان است.

صندل زنانه جلو بسته در تهران

در تولید صندل ها تنوع زیادی وجود دارد. که نمونه ای ازاین صندل ها جلو بست هستند و تنوع در رنگ و مدل این مزیت را فراهم کرده که بتوانیم آن را با انواع لباس ها ست کنیم.

از ویژگی های این کفش ها سبک و شیک بودن آن است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و برای مهمانی ها و پیاده روی مناسب می باشند.

 

 

صندل زنانه جلو بسته در تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما