فروش عمده صندل در تولیدی ها با قیمت باور نکردنی

تولید کنندگان تمامی صندل های زنانه و مردانه در قم با بهترین کیفیت و قیمت در حال ارائه خدمات به تمامی مشتریان در سراسر کشور و خارج از کشور می باشند.

تولیدی انواع صندل ها در قم

این روزها کار و بار فروش عمده صندل تولیدی انواع صندل بسیار گرم و پر رونق است. در روزهای گرم تابستان پیاده روی های

طولانی با کفش بسیار سخت و طاقت فرساست و به همین دلیل هم هست که اغلب افراد در این فصل به دنبال خرید و فروش

عمده صندل ها و دمپایی های کاربردی و خنک با قیمت مناسب و به صرفه هستند.  

همان طور که می دانید شهر تبریز یکی از بزرگ ترین و معروف ترین مراکز و پایگاه های تولید و فروش صندل و دمپایی در ایران است

که تولیدات خود را به کشورهای همسایه هم صادر می کند. این روزها نیز اغلب کارخانه داران و تولیدی ها به فروش عمده

صندل در تبریز مشغول هستند.

صندل زنانه

قیمت عمده صندل و فروش عمده صندل

برای آگاهی از قیمت عمده صندل آسان ترین و سریع ترین راه این است که به وب سایت های فروش کفش و صندل مردانه

خارجی که برخی از آن ها مستقیماً توسط خود تولیدی ها و کارخانه ها اداره و مدیریت می شود مراجعه کنید و آخرین و به روزترین

قیمت ها را ببینید و از تسهیلات و تخفیف های ویژه نیز با خبر بشوید.

در این روزها که اغلب افراد نگران شیوع بیشتر ویروس کرونا و آلوده شدن خود یا اطرافیانشان به آن هستند و سعی می کنند تا

جای ممکن کمتر از خانه بیرون بروند، فروش عمده صندل مانند صندل طبیعت گردی مردانه در وب سایت های اینترنتی نیز بیش

از پیش رونق گرفته است و مردم ترجیح می دهند به دلیل امنیت و راحتی بیشتر، این شیوه از خرید صندل و دمپایی را انتخاب

کنند. در این روش مشتری می تواند ساعت ها با دقت و حوصله در فروشگاه های مختلف بگردد، قیمت ها، مدل ها و رنگ ها و

طرح های مختلف را با یکدیگر مقایسه کند و بعد از اطمینان و یافتن کالا و جنس مورد نظر خود، خرید خود را به صورت عمده یا تکی

و جزئی ثبت کند.

قیمت عمده صندل

تولید صندل و خرید عمده صندل

این روزها انواع گوناگون تولیدی صندل در سراسر ایران و به خصوص شهرهای بزرگ و صنعتی مشغول فعالیت های مختلف و به

خصوص فروش عمده صندل هستند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن خدمات مورد نظر مشتریان نشان را به آن ها ارائه کرده و نظر مثبت شان را جلب کنند.

اگر به هر دلیلی علاقه داشتید صندل های مورد نظر خودتان را به صورت حضوری تهیه کنید، می توانید به مراکز خرید بزرگ مثل

پاساژها و بازارها و همچنین نمایندگی های تولیدی ها و کارخانه های دمپایی و صندل مراجعه کنید و خرید تان را انجام بدهید.

فروش عمده صندل و دمپایی زنانه و مردانه در شهر های زیادی غیر از تهران به فروش می رسند. که از مشهورترین آن ها می توان به شهر قم و مشهد یا تبریز اشاره کرد. که با توجه به موقعیت مکانی که دارند مشتریان خوبی را جذب کرده اند.

تولیدی صندل های زنانه در تهران بیشتر از دیگر بازارها است. اما دمپایی صندل در قم هم نیز بسیار پر فروغ می باشد. و در تبریز هم مدل های صندل طبی با رنگ های متنوع نیز تولید و عرضه می شود. و همچنین مشهد که معمولا از قیمت مناسبی برخوردار است.

البته در برخی شهر های مرزی ایران اقدام به واردات صندل و دمپایی هم کرده اند. که از معروفترین آنها پخش صندل زنانه در قشم ،درگهان و بانه نیز است که البته با اجناس ایرانی نیز به فروش می رسند.

تولید صندل

خرید صندل زنانه

صندل ها یکی از محصولات پر فروش در فصل های گرم در سراسر جهان و کشورمان هستند. که طرفداران بسیار زیادی دارند. صادرات صندل ها در کشور ما به لطف هنر طراحان و مهندسان و تولید کنند گان این محصول بسیار رونق یافت است. و به چندین کشور صادر می شود.

خرید عمده صندل زنانه با قیمت بسیار مناسب از این مجموعه به راحتی مقدور شده است و شما خریداران محترم می توانید محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

در بهار و تابستان، استفاده از دمپایی و صندل زنانه و مردانه افزایش پیدا می کند. دلیل این مسئله هم هوای گرم و راحت بودن پا می باشد. از طرفی، این کالا در رنگ ها و مدل های متنوعی ساخته می شوند که مردان، زنان و کودکان از آن استفاده می کنند. در خرید انواع صندل زنانه و دخترانه بهتر است به این مزیت ها توجه کنیم:

  • راحتی و خنکی بیشتر: کفش‌ های مناسب فصل گرما معمولا سبک‌ تر، راحت‌ تر و دارای بخش‌ های باز هستند. که همین ویژگی‌ ها موجب خنک شدن پوست حتی در روزهای گرم بهار و تابستان می‌ شود.
  • جلوگیری از ایجاد آسیب پوستی: واضح است که گرمای بیش از حد و تعریق زیاد می‌ تواند. موجب مشکلات پوستی شود. کفش‌ های تابستانی و صندل با توجه به ایجاد جریان هوای مناسب از ایجاد مشکلات جلوگیری می‌ کنند.
  • هماهنگی با استایل تابستانی: تناسب مدل کفش با استایل هر فصل یکی از مواردی است. که در دنیای مد و فشن مورد توجه قرار گرفت است. به این ترتیب این نوع از کفش و صندل ها می‌ تواند مکمل استایل تابستانی هر خانم‌ شیک پوشی باشد. از میان مدل‌ های مختلف صندل می‌ توان به انواع پاشنه بلند، تخت، پارچه‌ ای و چرم اشاره کرد.

سایت خرید و فروش صندل به راحتی قابل دسترسی می باشد و به راحتی می توان در انواع متنوع و تعداد زیادی صندل های با کیفیت را سفارش داد و از صادرات این محصول پر طرفدار به سود خوبی رسید.

خرید صندل زنانه

خرید صندل فانتزی زنانه در تهران

صندل ها در دو مدل صندل زنانه و صندل دخترانه وجود دارند. که صندل فانتزی زنانه، اغلب در رنگ های روشن تر و با پاشنه کوتاه تر و بندهای بیشتر تولید می شوند. اما  صندل های دخترانه پاشنه های بلندتری دارند. و از رنگ های متنوعی در آن استفاده شده است.

خرید صندل فانتزی زنانه و دخترانه با قیمت مناسب در این سایت امکان پذیر است. و شما می توانید با انتخاب محصول خود، آن را سفارش دهید. صندل های فانتزی برای بانوانی که به دنبال ظاهری مد روز و شیک هستند. بسیار مناسب است و به ظاهر آنها زیبایی می بخشد.

هم چنین این صندل ها در فصل تابستان از عرق کردن پا جلوگیری می کنند. این صندل ها از زیره مناسب تهیه شد اند که به پا آسیبی وارد نمی  کنند و با استایل تابستانی خانم ها کاملا متناسب هستند. خانم های شیک پوش و خانم هایی که به تیپ خود اهمیت می دهند از انواع صندل های فانتزی شیک استفاده می کنند .

خرید زیره صندل زنانه در قم

برای اینکه بتوانید یک صندل تابستانی مناسب را انتخاب و خریداری نمایید، لازم است برای آن ویژگی هایی را در نظر بگیرید. مانند راحتی، سبکی وزن، کفی نرم و منعطف، جنس مرغوب، زیره صندل با کیفیت و غیره… به طوری که هم پای شما در داخل آن احساس راحتی کند. و هم با توجه به این ویژگیها از آسیب به پاها در هنگام پوشیدن و راه رفتن با صندل جلوگیری کنید.

در این میان داشتن یک زیره مناسب برای صندل می تواند تاثیر به سزایی در کیفیت و راحتی صندل تابستانی داشته باشد. و باید در هنگام انتخاب و خرید یک صندل تابستانی به نوع و جنس آن توجه نمود.

خرید زیره صندل زنانه در قم

قیمت صندل دخترانه در بازار تهران

یکی از عواملی که در تعیین قیمت صندل دخترانه و یا زنانه تاثیر زیادی را دارد کیفیت و همچنین جنس صندل است، هر چه قدر که کیفیت صندل ها بالا باشد قیمت آن هم بالاتر خواهد بود.

اگر به دنبال یک صندل راحت برای استفاده روزمره هستید. بهتر  است به فکر صندل های پاشنه بلند یا صند لهایی با لژ های بلند نباشید. زیرا سلامتی پا و کمرتان از خوب دیده شدن استایل تان مهم تر است. صندل را می توان به سه دسته تقسیم کرد صندل زنانه و دخترانه پاشنه بلند_صندل بدون پاشنه_صندل پاشنه کوتاه. صندل بدون پاشنه بیشتر برای بیرون و روفرشی و یا پیاده روی مناسب است.

اما صندل های زنانه  پاشنه بلند و کوتاه بیشتر برای مجالس و مهمانی که مدت زمان کوتاهی از صندل استفاده می شود کاربرد دارد.حتما هنگام خرید به استاندارد بودن پاشنه توجه کنید که در زمان کوتاهی هم که صندل به پا دارید موجب اذیت پا و درد در کمر نشود.

قیمت صندل دخترانه در بازار تهران

تماس با ما